S reklamním flash diskem nic nepokazíte
Mnozí z vás ještě pamatují dobu, kdy výraz „flash disk“ téměř nikdo nevyslovoval, a naopak bylo poměrně přirozené používat pravidelně tří a půl palcovou disketu. Lidé ji nosili v aktovkách či kabelkách jako přenosné médium pro archivaci a sdílení dat. Tehdy šlo víceméně o textové soubory, přesto jsme si na toto miniaturní médium zvykli natolik, že nám připadalo, že snad miniaturnější předmět pro přenos dat nemůže existovat, zvláště poté, co malé diskety nahradily jejich osmipalcové obří předchůdce.
Na počátku nového milénia se začaly v Česku prodávat první USB paměťové disky a příliš velký zájem o ně nebyl. Byly velmi drahé a s jejich kapacitou to také nebyla žádná sláva. Největší boom nastal teprve po roce 2006, tehdy jejich ceny výrazně klesly a stala se z nich nejpopulárnější datová úložiště. Popularita paměťových disků se nevytratila ani dnes, v době cloudových úložišť, je to dáno tím, že přece jen máme raději něco hmatatelného v kapse, než virtuální realitu na serveru, neznámo kde.
USB flashdiskem nikoho neurazíte
Flashka, to je ovšem také prestižní záležitost. Mnozí lidé dbají na to, aby byla nejen rychlá a kapacitně dostačující, ale aby upoutala pozornost svým vzhledem. Proto se také velmi často využívá jako reklamní prostředek. Nenápadný reklamní flash disk tak může být zajímavým řešením, jak upozornit své přátele a známé ve formě reklamní propagace na jakékoli téma. Tímto předmětem můžeme své blízké i obdarovat, navíc nejde o žádný reklamní kýč, je to přece jen předmět velmi často využívaný pro ukládání fotografií, klipů, webových stránek a odkazů a mnoha dalších typů souborů. Flashkou zkrátka nikoho neurazíte a dokonce jsou mezi námi i tací, co tyto výrobky začali sbírat.
Sběratelská vášeň v případě jedinečných kousků s reklamním potiskem může mít zajímavý průběh a pochopí ji jen ten, kdo někdy něco ve svém životě sbíral.