Na počátku je firemní sídlo
Každá firma začíná tak, že se pořídí její budoucí, tedy firemní sídlo. I když to není to jediné, co je k založení a následnému provozování firmy zapotřebí, je to něco, bez čeho se vůbec žádný podnik neobejde. A to ze zcela prozaického důvodu – toho, že se nemá šanci uživit podnik, který nemá nikdo kde najít.
Zákazníci se prostě dostanou jenom do firem, které mají svoji adresu, tedy své sídlo, na tomtéž místě hledají firmu ale třeba i jiní obchodní partneři nebo úřady, které s ní mají něco do činění, a kdyby byla firma bez sídla, nevěděl by vůbec nikdo, kde ji nalézt. A je pochopitelné, že takové sídlo plní i nejednu další funkci – když stojí za to, je dobrou vizitkou firmy, kterou prezentuje před očima veřejnosti, je to místo, kam dochází korespondence, kde se vedou nejrůznější jednání. A když na to přijde, dá se tu klidně i vykonávat lecjaká další práce.
A tak každá firma své sídlo potřebuje. A každý podnikatel či OSVČ si ho musí pořídit.
Jenže všichni dobře víme, jak drahé a nejednou i těžko dostupné jsou u nás nemovitosti, zejména ty atraktivní, které dělají svému majiteli jenom čest. A lehce si domyslíme, že tedy nějakou luxusní nemovitost pro sídlo své společnosti sežene jenom málokdo. A třeba většina osob samostatně výdělečně činných na to nejednou nemá ani dost finančních prostředků. Jenže když si tito lidé firemní sídlo neseženou, nemohou ani začít podnikat. A to je problém.
Ovšem tento problém má i své řešení. A je jím virtuální sídlo pro OSVČ. Tedy možnost zaregistrovat si své podnikání v cizí dostatečně kvalitní nemovitosti. Což je možnost, jak se vyhnout nutnosti pořízení si nemovitosti, na kterou by prostě takový zájemce neměl. Stačí se obrátit na poskytovatele těchto služeb a zřídit si u něj pomalu za pakatel takovou adresu, kde se nabízí omezený okruh služeb potřebných pro takového soukromníka, ale nic víc.
Kdo na takové virtuální sídlo vsadí, má jistotu, že bude mít firmu. A tato bude v lidech vyvolávat jen ten nejlepší dojem.